Kako se organizuje rad stambene zajednice?

Kako se organizuje rad stambene zajednice?

Rad stambene zajednice određen je u članu 40 zakona o organima stambenih zajednica i njihovog formiranja. Prema članu, svaka stambena zajednica mora da ima organ skupštine i upravnika.
Formiranje odbora, komisije i drugih tela obavlja skupština stambene zajednice, a njihov sastav, zadaci i način rada određuje se odlukom skupštine.

Kada se bira upravnik?

Stambena zajednica u roku od 60 dana od dana sticanja svojstva pravnog lica mora održati prvu sednicu skupštine na kojoj se bira upravnik, a saziva je lice koje je do donošenja ovog zakona vršilo dužnost predsednika skupštine zgrade, odnosno saveta zgrade, a ukoliko takvo lice ne postoji, bilo koji vlasnik posebnog dela zgrade.

Ko podnosi prijavu za upis stambene zajednice?

Upravnik ili lice ovlašćeno odlukom stambene zajednice dužno je da podnese prijavu za upis stambene zajednice, upis ili promenu upravnika, odnosno registraciju promene drugih podataka koji se registruju i objavljuju u Registru stambenih zajednica, u roku od 15 dana od dana održavanja sednice skupštine, odnosno nastanka promene.

Šta ako hoćemo profesionalnog upravnika?

U slučaju poveravanja upravljanja profesionalnom upravniku na osnovu odluke skupštine stambene zajednice ili pravila vlasnika, skupština može izabrati jedno ili više lica koja će posredovati u poslovima između stambene zajednice i profesionalnog upravnika. Na taj način se uspostavlja dobra komunikacija i rad stambene zajednice.

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Kontaktirajte nas

Prijavite se na naš newsletter

Prijavite se kako bi ste dobijali najnovije informacije iz naše kompanije.

Copyright © 2020 CSI Stambeno